torstai 16. elokuuta 2012

115. kesä 2012

Blogin saralla on nyt ollut viime päivinä aika hiljaista, kun minulla ei vain ole yksinkertaisesti riittänyt enään aika kirjoittamiseen lukion ja tallin jälkeen. Muutaman kerran kyllä aloitin postausta, mutta en vain ole ehtinyt saada mitään valmiiksi.

Danin kanssa ei olla mitään suunnattoman erikoista tehty sunnuntain jälkeen, maanantaina vain läpiratsastin ilman satulaa ja poni oli tosi hyvä! Tiistaina herra sai viettää vapaapäivää ja eilen minun piti ratsastaa oikein kunnon koulurääkki, mutta loppujen lopuksi en jaksanut tehdä mitään himotreeniä, kun oli niin kauhean kuuma. Tarpeeksi vaativaa taisi homma silti olla, kun sekä ratsu että ratsastaja olivat lopuksi hiestä märkiä...

Huomenna menen Danilla kouluvalmennuksessa ja launtaina toivottavasti toteutuu uuden valmentajan estetreenit.

Vaikka asiaa pidemmästikin olisi, minun täytyy kohta lähteä tallille, joten loppuun vain lyhyt video kesästä 2012. Tai no pakko myöntää, että muutama pätkä taitaa olla huhtikuulta ja pari videota olisin tähän halunnut saada vielä lisää, joita minulla ei ole omalla koneella. Mutta tässä kuitenkin tällainen super yksinkertaistettu versio lähinnä viime aikojen kisapätkistä, kun olen jo aikoja sitten luvannut jotain videoa editoida tästä kesästä.






Huomasinpas, että musiikkikin näköjään hieman failaa, ei ollut tuollainen vielä silloin kun käsittelin videota. No sovitaan että se ei haittaa.

 Nyt syömään ja sitten riennän ihanan otukseni luokse!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti